15 بهترین غذاهای عید نوروز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
بازدید : 295
نویسنده : عماد

1. اجاق گاز آهسته اسپا گاو اسپانیایی | 241 کالری

Rave Review: "تهیه آن بسیار آسان است. این به من یادآور cacciatore بود. هویج اضافه شده را برای آن احساس کنید که خورش گاو واقعی است. خوشمزه است." - کارولین

2. خورش شیرینی پلو آهسته آهسته | 263 کالری

Rave Review: "برجسته! من آن را دوست داشتم ، یک نسخه عالی از چربی پای قابلمه کم چربی."

3. خورش تند گوشت گاو تند برای آهسته آهسته | 291 کالری

Rave Review: "سریع ، آسان و خوشمزه است. من کمی کاری اضافی اضافه کردم ، که بیش از برنج و یوم سرو شده است!

4. اجاق گاز آهسته مراکش | 290 کالری

Rave Review: "عالی! یک غذای یک بشقاب خوشمزه ، آسان ، سالم و با بودجه مناسب. طعم ها به خوبی مخلوط می شوند و در حین پختن آن بوی فوق العاده ای می داد."

5. خورش گوشت گاو آهسته آهسته با پارسنیپ | 295 کالری

Rave Review: "من حدود 5 دقیقه طول کشید تا قبل از کار آماده شوم و این شگفت آور شد."

6. خورش جو عدس قارچ | 213 کالری

Rave Review: "جمع آوری آن آسان است و در حین پختن آن احتیاج به توجه نیست.

7. خورش آهسته مدیترانه ای اجاق گاز آهسته | 122 کالری

Rave Review: "خورش فوق العاده و شگفت انگیز که تهیه آن بسیار آسان است. طعم های شگفت انگیز خیلی خوب با هم مخلوط می شوند و چنین ظرف شگفت آور و خوشمزه و بی نظیری را ایجاد می کنند!"

8. مرغ سالم و آهسته پلوپز | 248 کالری

Rave Review: "این یک دستورالعمل اجاق گاز آرام است که در حالی که در محل کار هستید طبخ می شود! ما سبزیجات بیشتری اضافه کردیم و از سوپ طبیعی (بدون چگالش) استفاده کردیم تا این دستور العمل سالم تر شود."

9. اجاق گاز آهسته لورا ترکیه چیلی | 276 کالری

Rave Review: "این یک دستور العمل عالی است! این سالم است و نوجوان من هنوز هم آن را دوست دارد. شما حتی نمی توانید بگویید که گوشت بوقلمون است. ادویه جات ترشی جات واقعا طعم آن را عالی می کنند."

10. اجاق گاز آهسته کالج کالج جامبایا | 253 کالری

Rave Review: "من اگر می توانم این 10 ستاره را به من بخورم. تند اما خوشمزه است. اگر تند دوست ندارید ، توصیه می کنم فلفل کاین را ترک نکنید. این یک دستور غذای بسیار خوب و کاملاً خوب jambalaya است که بومی لوئیزیانا است. ، من جامبلاای خوب را می شناسم! "

11. جگر لوبیای سیاه و گوشت خوک Tenderloin آهسته اجاق گاز چیلی | 245 کالری

Rave Review: "خوشمزه! سالم ، بسیار دلچسب و پر کننده. مطمئناً یک نگهبان."



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com